Δυό λόγια για την αποχώρησή μου από την συνέλευση της HitAndRap

12:17 μ.μ. 0 Comments

Μέτα από 12 ή και παραπάνω χρόνια συμμετοχής και δράσης μου στην HitAndRap αποφασίσα να αποχωρήσω από την συνέλευσή και απ' όλες τις διαδικασίες της ομάδας.
Ο λόγος για την απόφαση αυτή είναι ότι αδυνατώ να συμβάλω περαιτέρω στην συνέλευσή και να συμμετέχω στις δράσεις της ομάδας.
Ανά καιρούς μπορώ να πω πως είχα γίνει κουραστικός επισημαίνοντας τη μη τήρηση ή και παρατυπίες στα minimum standards που είχαμε θέσει ως ομάδα.
Η επιλογή μου αυτή αποτελεί μονοδρόμος μετά από πολλές προσπάθειες να βρω έναν τρόπο επικοινωνίας σε πολιτικό & οργανωτικό επίπεδο με μέρος του σώματος της συνέλευσης που τα τελευταία χρόνια αποτελεί και την κυρίως τάση της ομάδας.
Σε όλα αυτά τα χρόνια συμμετοχής μου στην ομάδα η HitAndRap έγινε ένα σημαντικό κομμάτι μου, και πιστεύω όλων όσων μεγάλωσαν μαζί της.
Μέσα απ' τους κοινούς μας στόχους, την αυτοοργάνωσή, την έμπρακτη αλληλεγγύη, τους κοινωνικούς αγώνες τα αμέτρητα lives με τα όμορφα απρόοπτα τους, η HitAndRap έγινε αφορμή να γνωρίσω και να έρθω κοντά με ανθρώπους που αγαπάμε την μουσική ανεξαρτήτως είδους, με ανθρώπους  που μας ενώνει ο τρόπος με τον οποίο θέλουμε να επικοινωνήσουμε και να εκφραστούμε μέσω της μουσικής μας, αυτοοργανωμένα σε ελεύθερους κοινωνικούς και δημόσιους χώρους χωρίς μηχανάκια μέτρησης και αξιολόγησης.
Αυτή είναι η Hit 'N Rap που έχω στην καρδιά μου, και με αυτή την Hit 'N Rap συμπορεύτηκα όλα αυτά τα χρόνια..

0 σχόλια: